slaan de handen ineen

IJmond Werkt! en SWAT

De kracht van een One-top-shop

Veel communicatiebureaus specialiseren zich in slechts één expertisecategorie. De full-service, one-stop-shop aanpak van SWAT, het combineren van on- en offline reclame en marketing strategieën, zorgt niet alleen voor meetbare resultaten en heeft het invloed op uw bedrijfsproces. Kortere lijnen en effectiever werken; één aanspreekpunt, één leverancier. Wij zorgen dat uw merk in één uniforme boodschap bij de gewenste doelgroep komt. Daarbij denken wij niet alleen in traditionele print maar ook op digitaal, online gebied; waar kunnen we innoveren en duurzaam zijn?

Een duidelijke visie op externe- en interne communicatie

Het veranderen van een identiteit binnen een bestaande organisatie is een behoorlijke klus. Zeker voor een (semi)overheidsinstelling mogen wij zeggen. Door het gebruik van frisse kleuren in het nieuw ontworpen logo, een eigen ontworpen font en dynamische elementen in de huisstijl werd de transitie gemaakt: het stoffige, oubollige image werd omgezet in een modern, hedendaags, zakelijk imago. SWAT verzorgde zowel off- als online communicatie uitingen: het logo, de huisstijl, de (advertentie) stramienen, de website maar ook divers promotiemateriaal. Narrowcasting en intranet zijn ook onderdeel van de strategie om juist interne communicatie te verbeteren én te vergemakkelijken.

Wij werken sinds een uiterst overtuigende pitch in 2012 samen met SWAT en dat is nog steeds naar volle tevredenheid! SWAT is een super betrouwbare partner; creatief, verrassend en meedenkend. SWAT blijft altijd vernieuwend in ontwerpen en mogelijkheden. Vraag je A, dan krijg je A t/m Z. Ook voor ons samenwerkingsverband (WerkgeversServicepunt Zuid-Kennemerland en IJmond) is SWAT aangetrokken als partner en ook in dit traject zijn alle partijen overtuigd van de kwaliteit en meerwaarde van SWAT!

Merel de VriesCommunicatie AdviseurIJmond Werkt!

Fontdesign IJmond Werkt!
Een eigen, unieke indentiteit

Steeds meer bedrijven en merken laten een eigen lettertype (font) ontwerpen dat past bij het DNA van het bedrijf. Net als een logo kan een eigen ontworpen font de naamsbekendheid vergroten, mits goed en consequent doorgevoerd in de communicatie uitingen.

Voor het woordmerk IJmond Werkt! ontwierpen wij een font wat voor de juiste verhouding en harmonie zorgde samen met beeldmerk. Het font leent zich tevens uitstekend voor titels en koppen

Huisstijl-

bewaking

Naast de uitvoering zorgen wij voor de huisstijlbewaking. De eenduidige, herkenbare stijl wordt functioneel toegepast in alle communicatie uitingen:

• Logo in diverse formaten
• IJmond Werkt Font
• Brief- en vervolgpapier
• Visitekaartjes
• With Compliments Cards
• EA5 / DinC4 enveloppen
• Jaarverslagen
• Vlaggen en Banieren
• Promotiemateriaal
• Advertenties
• Folders & Flyers
• Posters
• Infographics
• Intranet
• Narrowcasting
• Wagenpark

overtuigd van onze kracht?
Neem contact met ons op!