Bedankt IAB Nederland, al 20 jaar!

Een van die belangrijke partijen is de Persgroep. Om IAB Nederland te feliciteren en te bedanken voor de structurele bijdrage die de vereniging nu al 20 jaar levert aan de ontwikkeling van digital advertising en marketinginnovatie, was de Persgroep ook sponsor van het jubileumfeest. 

Nathalie Peters is aangenaam verrast: ‘Wij zijn heel blij dat de Persgroep er is. Ze zijn een belangrijke sponsor van IAB Nederland en we werken daarnaast heel graag op de as van de inhoud met hen samen. Zo organiseren we sessies en betrekken de Persgroep bij de programmering van onze events. We vragen ze regelmatig om mee te denken, omdat de Persgroep een voortrekkersrol inneemt in de Nederlandse markt en zich inzet om haar kennis te delen. Dat vinden wij heel mooi.’

Thomas van Vessem, manager corporate marketing van de Persgroep, legt uit: ‘IAB Nederland faciliteert kennisdeling met taskforces die bestaan uit verschillende bloedgroepen in de markt en brengt partijen samen om de markt uit te dagen om zich nog beter te ontwikkelen. Ze dragen voortdurend bij aan de kwaliteit in het digitale speelveld en daar willen wij ze graag in ondersteunen. Daarom zijn we sponsor van IAB Nederland en werken we graag en veel inhoudelijk samen. Dat past bij onze positie als marktleider maar ook bij ons geloof in de kracht van verbinding. De beweging die ons vak maakt, digitaal en interactief, vraagt daarom. Om verbinding, duiding, educatie, standaardisering en afstemming met de overheid. Zo helpt IAB Nederland het vak écht volwassen te worden.’

 

Bron: Adformatie